Bröllopsmässa!

Hej på er<3
Förra veckan var vi i Jönköping på bröllopsmässa. Kul och själv ha en monter och stå och presentera vad vi gör, annars är man ju van att bara gå runt på en mässa, så dett va jätte kul. Som att vi hade lov veckan innan vi åkte, så hade vi gjort brudbuketter efter bild i plastblommor, kul och testa de med:)
Men under tiden så gjorde jag en rundbunden brudbukett med riktiga blommor, va jätte kul när folk kom fram och tittade och sedan att de sa " En sådan bukett är precis en sån jag vill ha" då blir man glad:) Jag som hade så stort problem med den buketten förtsa gången jag gjorde den, och så gick de så bra, så kul och kännas när man utvecklas:)
Sedan fick vi gå runt på mässan och kolla också, åå GUD vilka fina brudklänningar de fanns!
Så tänkte visa lite bilder från mässan.

Denna bild fick jag och göra en så likadan som möjligt, fast ändå tyda den på mitt sätt.
Och så här blev min, hjärtat är gjort i frigolit. Jätte rolig uppgift:)

Och såhär såg våran mässmonter ut, roligt var det att vi stod precis i början där all kom in, så lätt bästa platsen för då såg alla oss först:)

Och denna brudbukett gjorde jag, blev riktigt nöjd:)

Det var en rolig söndag, kul att få följa med på de. Så nästa mässa blir i påsk då vi ska på bilmässan!
Då borde ni verkligen komma, kommer bli grymt:P
Ha de Bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0