Exponering!

Helooo:)
Hoppas alla har haft en bra helg.
I veckan så hade vi en uppgift till Anna-Karins lektion. Vi ska lära oss att exponera, som är jätte kul men det är mycket man ska tänka på. Men i uppgift fick vi att hitta på en egen exponering av saker vi hade hemma och inte använda oss utav blommor. Och jag drömmer om att ha ett eget fik så jag gjorde en exponering på de:)
Så fick åka hem till mamma och pappa och låna lite saker. Det var en väldigt rolig uppgift men samtidigt klurig hur man skulle få upp nivå och göra en snygg hel het och massa mer:)
Men så här blev resultatet!


Känner man att man vill sätta sig här och fika?:) Jag hoppas de! Jag skulle vija sitta där, tyckte det blev väldigt mysigt. Mitt tema på min exponering blev Kanelbullens dag:)
Och jag fick upp nivån bra genom knäckebrödena, fiffigt tycket jag;P
Det enda AK sa var att det skulle varit nått mer på golvet, nån rörelse, så de hände nått, så de ska jag tänka på till nästa gång.

Ha en fortsatt helg!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0