Blod, svett & tårar!

"Något gammalt, något lånat, något nytt & något blått"

Ja i två veckor nu har vi pysslat med bröllopsbinderi. Det har varit roligt men inte helt lätt, jag trodde inte det skulle vara såhär svårt, så jag har svurit endel! Men det har blivit jätte fina slutresultat.
Det roliga var också att man kände hur man utvecklades efter bara en vecka.
Jag är så självkritisk och det måste jag sluta med! Vill att det ska bli bra på en gång, men som lärarna sa, så lär man ju sig inte om man inte misslyckas, man lär ju sig av sina fel och det är faktiskt helt rätt, så det ska jag försöka tänka på till nästa vecka:)
Ska visa de buketter som vi gjort!

Min allra första rundbundna brudbukett:)
Droppformad brudbukett:)
Stiftad Tärnbukett:)
Denna är inte gjord i oasis som de andra! Utan denna har vi skaftat. Då gör man "nya" stjälkar utav ståltrådar och sedan tejpar man dem med floratejp och då kan man böja dem som man vill, och på de sättet kan man få en rund form. Och för att dölja skaftena så har vi gjort ett fint handtag utav sidenband.
Min andra rundbundna brudbukett:)
Och min andra droppformade brudbukett:)

Ja det var dem vi har gjort:)
Och nästa vecka ska vi göra en lampa! Hm det blir spännande:)
Ha en fotrsatt bra helg!
Puss & Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0