Jullov!

Inte många dagar kvar till att skolan börjar igen. Varit riktigt skönt med jullov, var ju några år sen man hade de, men ska bli kul och träffa alla tjejer igen<3
Men man är allt nervös, nu är det sista terminen och sen ska man ut i arbetslivet. Tiden går ju så otroligt fort, visst jag har lärt mig sjukt mycket nu på bara en termin. Men det är mycket tankar i huvudet, om man kommer få jobb, vet att sista terminen kommer vara tuff och det är mycket mer självständigt och hur jag kommer klara de. För nu har första terminen gått sjukt bra, jag är riktigt stolt över mig själv. MVG på alla kurser!!! Aldrig haft ett MVG och nu får jag de på alla kurser! G.A.L.E.T!!
Men jag ska försöka inte att stressa upp mig som jag jämt gör, utan jag ska gå in med inställningen att jag fixar detta! Huvudsaken man har roligt och det vet jag att jag kommer ha, för bättre klasskamrater kan man inte ha<3
Hade slutprov på A och B kurserna nu innan lovet som gick otroligt bra! så tänkte visa hur de blev:)
*
*
Redesbukett
*
*
Begravningsdekoration
*
*
Fokusera alltid på det som är bra med dig själv och det du gör!
*
Hoppas alla haft en bra jul och nyår<3
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0