Bara två dagar kvar!

Ja då är det bara två dagar kvar på praktiken! Samtidigt som det ska bli jätte tråkigt, ska det samtidigt bli roligt och komma tillbaka till skolan och träffa alla igen.
Men va roligt det har varit och otroligt lärorikt, denna veckan har jag gjort massa saker. Butiken jag jobbar i ska nämligen vara med på Julmässan på Dagsnäs slott nu i helgen, så vi har gjort allt från kransar, till ljusdekorationer och massa mer. Jag har mest gjort kransar och dekorerat dem och adventsljusstakar. Och det har varit roligt, jag älskar att små pyssla, så slutade med att jag var tvungen att köpa med mig fina band och annat små plock hem så jag kunde göra mig en egen adventsljusstake och även en krans till min mamma och pappa:)
Men idag har jag även fått göra en begravnings dekoration, det var kul att få testa på det. Men jag har ju bara den bilden i huvudet som vi gjort i skolan med klara linjer, men nu skulle det vara lite annorlunda och inte riktigt som den vi gjort. Men tillslut blev den väldigt bra tycker jag:)
Så nu tänkte jag lägga några bilder på lite utav det jag gjort.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Begravnings dekorationen
*
*
Min adventsljusstake:)
*
*
Mammas och Pappas krans:)
*
*
Så det var lite utav de saker jag gjort:) I morgon blir det fortsättning med en massa pyssel, men vet inte exakt vad jag ska göra, men roligt det vet jag att det kommer bli!
*
Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott!
Puss & Kram <3
*
"Untill you spread your wings, you will have no idea how far you can fly"



Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

Åh så mycket fint vännen :) Du är så duktig! Puss ♥

2011-11-17 @ 09:49:17
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0