KUL PÅ LANDET!

Igår fick vi sätta igång med ett roligt projekt.
Det ska vara en utställning på Liseberg i helgen, där ska Sötåsen vara med och ställa ut och då fick även vi göra lite roliga saker. Temat var Kul på landet.
I våran grupp skulle vi göra ett par gummistövlar, men fick även för oss att göra en korg som kunde stå bredvid stövlarna. Vi tänkte det kan ju inte vara så svårt att göra en korg? men det fick vi äta upp=)
Vi delade upp oss som att vi va ändå var sex personer i våran grupp, så jag Malin och Ida tog korgen.
Stommen till korgen gjorde vi utav kycklingnät och för att få en mer korgliknande utseende använde vi oss utav björkvistar och mossa.
Pilligt jobb, men pyssligt och en väldigt rolig utmaning.
Kan inte säga mer än att vi blev grymt nöjda!

Innan jag började skolan, skulle jag aldrig kunna tro att man kan göra sådana här saker, men nu börjar jag känna att ingenting är omöjligt, man kan göra otroligt mycket saker om man bara har fantasin.
Jag älskar det!!


Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0